Personeelshandboek / personeelsreglement

Waarom een personeelshandboek of personeelsreglement handig is voor uw bedrijf

In een personeelshandboek legt u alle interne regels en richtlijnen op het gebied van personeelszaken binnen uw onderneming vast. Dergelijk handboek is een onmisbare aanvulling op het arbeidscontract! En eenvoudiger te wijzigen!

Uw personeelshandboek is een praktisch en onmisbaar naslagwerk voor het vastleggen van afspraken met uw medewerkers. U gebruikt uw personeelshandboek als een aanvulling op het arbeidscontract en op de CAO. Met het digitale personeelshandboek krijgen zelfs alle medewerkers toegang tot een online versie.

Wat staat er in uw personeelshandboek?

Alle interne regels en richtlijnen binnen uw bedrijf. U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan regels en afspraken over flexibele werktijden, thuiswerken, ziekte(verzuim), regels over de arbeidsomstandigheden, BHV en veiligheidsprotocollen, het aanvragen van verlof en opleidingsmogelijkheden. Ook functieomschrijvingen en algemene afspraken over salaris en beloning kunnen deel uitmaken van uw personeelshandboek. De inhoud van het handboek is voor elk bedrijf anders, omdat geen enkel bedrijf hetzelfde is. eMBee levert uw maatwerk!

eMBee helpt u graag bij het opstellen van uw digitale personeelshandboek; neem vrijblijvend contact op: 06 200 13 249 of via het contactformulier.