Interim-management

eMBee kan worden ingeschakeld bij organisaties die tijdelijk expertise en advies nodig hebben bij HRM- en/of organisatievraagstukken. Als interim-manager gaat eMBee op daadkrachtige wijze aan de slag om uw vraagstuk op te lossen, zodat u toch uw doelstellingen kan behalen.

Interim-manager waar u het nodig heeft
Loopt u tegen personeelsvraagstukken of organisatorische ontwikkelingen aan waar u tijdelijk een interim-manager op wil zetten? eMBee staat uw organisatie graag bij voor planmatige opdrachten, waarvoor tijdelijk extra inzet en/of deskundigheid nodig is. eMBee werkt voor grote, middelgrote en kleine profit en non profit organisaties in uiteenlopende branches.

Voor welke interim-management klussen kunt u eMBee inschakelen?
Met de expertise op het gebied van Human Resources, vervult eMBee graag interim opdrachten waarbij zij een beroep kan doen op de kennisgebieden en ervaring met:
– Human Resources
– Personeelsmanagement
– Reorganisatie
– Fusie
– Verandermanagement
– Verbetermanagement
– Projectmanagement

Op resultaatgerichte wijze wordt, in samenwerking met u, een plan van aanpak opgesteld om de ontstane vraag in kaart te brengen en hierop gerichte actie te ondernemen. Waar nodig worden teamoverleggen belegd, mensen aangestuurd, synergie en betrokkenheid aangewakkerd en worden veranderingen kordaat aangestuurd en in goede banen geleid.

De voordelen van eMBee als interim-manager
– Zeer snel ingewerkt
– Zorgvuldig, betrouwbaar en objectief
– Professional met meer dan 25 jaar werkervaring
– Korte communicatielijnen en rechtstreeks contact
– Snel en op breed vlak inzetbaar in overleg
– Hoge mate van oprechte betrokkenheid bij uw organisatie
– Scherp marktconform tarief zonder extra kosten
– Scherpe focus op de kwaliteit van en voor uw organisatie
– Beschikt over een breed netwerk van specialisten

Heeft u op korte termijn behoefte aan een HRM-Manager die op aanvraag beschikbaar is? Maak dan snel een vrijblijvende afspraak voor een nadere kennismaking.